This website uses cookies. We do this to make our website more personal and user-friendly, for analysis purpose and to be able to adapt our campaigns to visitors. You can read more about this on our privacy statement. By clicking on Accept cookies or by continuing to use the website you agree to the usage of cookies. You can also refuse the cookies, unfortunately we cannot guarantee that the website will continue to work properly.

Corona

De Editie 2020 van de beklimming van de Mont Ventoux WORDT VERPLAATST NAAR  2 en 3 September 2021

Beste deelnemers, vrijwilliger, goede doelen en vrienden van de stichting,

Met veel energie en ambitie zijn bestuur, vrijwilligers en deelnemers bezig geweest zich voor te bereiden op de veertiende editie van Mont Ventoux.
De ontwikkelingen rondom het coronavirus maken het helaas onmogelijk om op verantwoorde wijze een grootschalig evenement in Frankrijk te organiseren .

Na overleg met bestuur, Frankrijk, sponsoren en vrijwilligers komen we met pijn in ons hart tot de conclusie dat we het niet kunnen organiseren. De gezondheid van alle deelnemers, begeleiders en vrijwilligers staat voorop.

Dat neemt niet weg dat er een gevoel van onmacht en teleurstelling is over het verplaatsen van de ze editie. De hoofdsponsor van het evenement in 2020 MEIJER Group hebben we bereid gevonden om als hoofdsponsor van 2021 te fungeren. Hier zijn we dan ook zeer content mee.

Blijf trainen en blijf gezond, Tot ziens in 2021

HIERONDER VIND JE ANTWOORD OP DE MEEST GESTELDE VRAGEN

Voor overige vragen neem contact op met de stichting via info@grootverzettegenkanker.nl


Wat betekend het niet doorgaan voor mijn inschrijving?:

Je inschrijving wordt door ons automatisch doorgeschoven naar de editie 2021. Als je in 2021 niet kan deelnemen dan dien je dit voor 15 mei 2020 aan te geven en zullen wij € 100 van het inschrijfgeld retourneren. Annuleringen graag doorgeven via info@grootverzettegenkanker.nl onder vermelding van je naam en IBAN nummer. Annuleringen worden binnen 2 weken na doorgeven verwerkt.

Wat gaat er gebeuren met het opgehaalde sponsorgeld?

Het door jou opgehaalde sponsorgeld gaat ook automatisch mee naar de editie 2021, je hebt dus een jaar extra om het sponsorgeld op te halen. Conform ons reglement kunnen wij het sponsorgeld ook niet terugstorten richting de donateur. Mocht je in 2021 niet meekunnen dan gaat je nu opgehaalde sponsorgeld volgend jaar naar het door jou gekozen goede doel. Ben je teamlid, dan gaat het sponsorgeld naar je team als jij volgend jaar niet mee kunt gaan.

Waarom is besloten het evenement in 2020 niet door te laten gaan?

Wij als bestuur hebben nog de hoop gehad dat wij in 2020 een evenement konden organiseren in Zuid- Frankrijk. Afgelopen week werd duidelijk dat tot en met 1 september geen evenementen mogen worden georganiseerd in Nederland om zodoende het COVID-19 virus niet te verspreiden. Wij als bestuur zijn van mening dat “onze”datum wel heel dicht ligt op 1 september en het  daarom niet verantwoord is om het evenement te organiseren. Daarnaast is er op dit moment ook nog onduidelijkheid of wij in september vrij kunnen reizen in Europa. Belangrijkste argument is voor ons het feit dat wij een evenement organiseren waarbij er een aantal deelnemers, toeschouwers en supporters zijn die in de risicogroep vallen.

Waarom is er niet langer gewacht met deze beslissing?
Nog langer wachten om te komen tot een besluit roept  maar extra vragen op. Organisatie en deelnemers hebben ook tijd nodig om zich voor te bereiden op het evenement en het communiceren in een zo vroeg mogelijk stadium geeft duidelijkheid voor een ieder, hoe vervelend de boodschap ook is. Daarnaast hebben we getracht zo vroeg mogelijk een besluit te nemen zodat ook nog boekingen die zijn gedaan voor verblijf kunnen worden geannuleerd.

Ik was nog niet ingeschreven, kan ik mij al inschrijven voor de editie van 2021?
Ja de inschrijving blijft gewoon geopend, hoe eerder je je inschrijft hoe langer je je kunt voorbereiden.

Wanneer vindt het evenement in 2021 plaats?
Wij als bestuur hebben 2 en 3 september in onze agenda staan maar dit is afhankelijk van een hoop factoren zoals bijvoorbeeld de vergunningen in Frankrijk.

Wie is er volgend jaar de hoofdsponsor van het evenement?
De hoofdsponsor van dit jaar, de “MEIJER Group” uit Sint Jacobiparochie, wil graag het sponsorschap doorschuiven naar de editie van 2021.

Ik zou vrijwilliger zijn in 2020, wat nu?
Vrijwilligers ingeschreven via de website worden automatisch doorgeschoven naar de editie 2021. Wij hopen van harte op jouw hulp volgend jaar. Mocht je niet mee kunnen in 2021 laat dit dan weten.  Wij hebben gemerkt dat in de afgelopen 14 jaar alle hulp meer dan nodig is.

Kick-off op 9 mei 2020:

Zoals reeds eerder aangekondigd ging de kick-off niet door in verband met de maatregelen hier in Nederland. Wij zijn aan het kijken naar een datum later in 2020 of begin 2021 om een nieuwe kick-off te plannen. Houd onze social media en nieuwsbrief in de gaten.

Verder nog vragen?
Wij weten niet of wij alle vragen die jullie hebben hebben behandeld. Mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie deze stellen via info@grootverzettegenkanker.nl, dan zullen wij of rechtstreeks een antwoord geven of op deze pagina een aanvulling doen

Choose your language